ריסוס נגד תולעים

תולעים בוקעות מתוך ביצים של חרקים מסוגים שונים, בשלב הראשוני התולעת היא זחל המתפתח, וגדל לצורתו הסופית כחרק, זחל נקרא רימה. ישנם סוגים רבים של חרקים, לרבות חיפושיות, זבובים, פרפרים ועוד, שמגיעים לאזור המחיה של בני האדם בחיפוש אחר מקורות מזון נגישים. קיימים שני סוגים של תולעים: תולעי מזון ותולעי עץ. ריסוס נגד תולעים מתבצע  עי’ ריסוס לבית בחומרי הדברה נגד תולעים (הדברת תולעי עץ),  או על ידי הטמעת חומרי הדברה בשיטה של אדים. כדי להביא למיגור ולהעלמות מוחלטת של תולעי העץ ולמנוע התפשטות של תולעים לרהיטים נוספים בבית, חייבים לגרום לחומרי ההדברה לחדור אל תוך העץ ולחסל את כל התולעים שמסתתרות בתוך המחילות שבעץ. ריסוס נגד תולעים יכול לאפשר חדירה של חומרי הדברה אל תוך חריצים וסדקים מזעריים, ויישום חומרי ההדברה דרך אדים יביא לספיגה של חומר ההדברה בתוך שכבות העץ וכך תוכלו לקבל תוצאות טובות ומקצועיות של הדברת תולעים. 

הדברת תולעים

ישנם חרקים שאת מקורות המזון שלהם יעדיפו לקבל דרך רהיטים מעץ, לכן שם תתבצע פעולת הטלת הביצים ושם נבחין בנגיעות של התולעים לאחר שביצי החרק בקעו. תולעים אלו יימצאו לרוב באזור של משקופי הדלתות, רצפת פרקט עץ, בתוך רהיטים ובאזור של ארונות בגדים או ספריות, הם עלולים גם לגרום לנזקים בלתי הפיכים בעץ על ידי כרסום והתפשטות הנגיעות שלהם במקום. בכל מקרה שמבחינים בהימצאותם של תולעים בבית, בין אם באזור החיצוני של הבית ובין אם בתוך החלק הפנימי של הבית, יש להתייעץ עם חברת הדברה מקצועית שמבצעת הדברת תולעים, ריסוס נגד תולעים בצורה יעילה ולמהר להזמין שירותי הדברת תולעים ורימות כדי למגר את הנגיעות במתחם. שהרי הדברת תולעים נעשית עי’ מקצוענים שעוסקים בתחום ההדברות כבר שנים רבות. 

הדברת רימות 

אותם רימות שבוקעות מהביצים ונראות כמו זחל מתרבות מהר ומתפתחות בזכות זה שהן מסוגלות לחפש מזון, לקנן ולהתרבות באופן עצמאי. על מנת לבצע הדברת רימות ותולעים בצורה יעילה לא מספיק לחסל את הנגיעות הקיימים של התולעים במקום, יש לזהות גם את סוג התולעים ולבצע הדברת רימות, חרקים ותולעים בצורה מקיפה, שתביא למיגור הנגיעות של אותו חרק ותימנע היווצרות של רימות ותולעים עי’ קינון והטלת ביצים של אותו החרק במתחם. אל תהססו ליצור עימנו קשר בהקדם, ועוד היום לקבל את המדביר שלכם שיבצע בצורה מקצועית, נוחה, פשוטה ריסוס נגד תולעים, רימות והדברת חרקים ומזיקים.

ריסוס נגד תולעים

מחפשים איך להיפטר מהמעופפים המזקים? סובלים מנמלים?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם